• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Rekord programu „Rolnik szuka żony” i finał serialu „Dziewczyny ze Lwowa”

15:23, 30.11.2015
Rekord programu „Rolnik szuka żony” i finał serialu „Dziewczyny ze Lwowa”!!! pusty LEAD !!!

Finałowy odcinek programu rozrywkowego TVP1 „Rolnik szuka żony” wyemitowany w niedzielę 29 listopada zgromadził przed telewizorami rekordową widownię. Obejrzało go ponad 5,3 mln widzów! Również w niedzielę Jedynka pokazała ostatni odcinek serialu obyczajowego „Dziewczyny ze Lwowa”, gromadząc 4,2 mln osób. Tego dnia dużym zainteresowaniem cieszyły się też programy informacyjne.

 
Kadr z ostatniego odcinka programu „Rolnik szuka żony"

Finał „Rolnik szuka żony” obejrzało 5 340 tys. widzów (w szczytowym momencie o godz. 22:01 – aż 5,6 mln). Odcinek ten był rekordowy spośród wszystkich dotychczas wyemitowanych odcinków obu serii programu. Udziały wyniosły 33 proc.

Drugą edycję programu „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 4 220 tys. widzów, zaś pierwszą ponad 3 610 tys. Wyższe były także średnie udziały programu, które obecnie wyniosły 25,9 proc., zaś w roku ubiegłym 23,6 proc.

W minioną niedzielę widzowie TVP1 zobaczyli także ostatni odcinek nowego serialu „Dziewczyny ze Lwowa”. Obejrzało go ponad 4 202 tys. widzów, a udziały wyniosły 24,1 proc. Serial średnio oglądało 3 713 tys. widzów. Był także pierwszym wyborem widzów w paśmie w grupie 4+, co należy uznać za duży sukces biorąc pod uwagę, że była to nowość.

29 listopada bardzo dużą widownię miały też programy informacyjne TVP1. „Wiadomości” zgromadziły 4 598 tys. osób przy udziałach 27,2 proc., wyprzedzając zdecydowanie „Fakty” TVN - 3 750 tys. widzów (udziały 23 proc.) i „Wydarzenia” Polsatu – 3 019 tys. osób (udziały 18,6 proc.). Warto dodać, że „Wiadomości” w kolejną, czwartą niedzielę listopada przekroczyły ponad 4,5 milionową widownię!

W niedzielę popołudniowy, najszybszy serwis informacyjny w Polsce „Teleexpress” obejrzało 4 839 tys. widzów przy udziałach 33,6 proc.

Tego dnia Jedynka była stacją pierwszego wyboru, osiągając średnie dzienne udziały w wysokości 13,9 proc.

Centrum Informacji TVP