Tegoroczna edycja w grupie komercyjnej gromadziła przed telewizorami ponad 981 tys. widzów, udziały kształtowały się na poziomie 15,8 proc. W grupie 16-49 były to najlepsze wyniki w historii programu.
Średnio „The Voice of Poland” oglądało w grupie 4+ ponad 2 167 tys. widzów. Udziały 6. serii kształtowały się na poziomie 14,1 proc.
Finałowy odcinek w sobotę 28 listopada przyciągnął przed telewizory ponad 2 276 tys. osób w grupie 4+ i 1 024 tys. w grupie komercyjnej. Udziały wyniosły odpowiednio 14,9 i 16,6 proc.
Zwycięzcą 6. edycji „The Voice of Poland” został Krzysztof Iwaneczko z drużyny Marii Sadowskiej. Wygrywając program zdobył tytuł najlepszego głosu w Polsce, samochód marki Skoda, 50 tysięcy złotych oraz kontrakt płytowy z Universal Music Polska.
6. edycja „The Voice of Poland” od samego początku obfitowała w nowości interaktywne angażujące widzów w powstawanie programu. „The Voice of Poland” zdobył pozycję lidera działań w social media wśród muzycznych, rozrywkowych formatów telewizyjnych, wyprzedzając na Facebook’u i Instagramie konkurencję. Program znajduje się aktualnie wśród najmocniejszych marek na portalu społecznościowym Facebook.com z liczbą ponad 750 000 fanów. Kanał „The Voice of Poland” jest też w czołówce YouTube’a osiągając aż 330 milionów wyświetleń, 50 klipów z ponad milionową oglądalnością i mocne oceny od wiodących analityków social media. Profil programu na Instagramie zgromadził ponad 54 000, a na Twitterze prawie 19 000 obserwujących użytkowników.
Aktywności wokół programu można było śledzić w serwisie voice.tvp.pl, który zanotował blisko 5 milionów odsłon, a także na YouTubie, Instagramie, Facebooku, Twitterze i w specjalnie uruchomionym w tej edycji profilu na Snapchacie, który obecnie pozycjonuje się jako jeden z najpopularniejszych w Polsce.
Dodatkowo, po zakończeniu każdego odcinka live widzowie mogli zobaczyć relację na żywo z Red Roomu w serwisie voice.tvp.pl. Kulisy programu w Internecie śledziło równolegle kilkanaście tysięcy internautów.
Najciekawsze aktywności fanów, dzięki rozwiązaniom social tv, wizualizowane były na ekranie podczas emisji każdego z odcinków The Voice of Poland w TVP2.
Nowością przy okazji tej edycji show TVP2 była specjalna aplikacja mobilna umożliwiająca m.in. wcielenie się w rolę Wirtualnego Trenera. Podczas każdego z odcinków programu z tej aktywności korzystało kilkadziesiąt tysięcy osób.
Centrum Informacji TVP