• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Alicja Węgorzewska i Roman Młodkowski zwyciężyli w „Wielkim Teście o Internecie”

23:12, 30.11.2015
Alicja Węgorzewska i Roman Młodkowski zwyciężyli w „Wielkim Teście o Internecie”Alicja Węgorzewska oraz Roman Młodkowski zostali zwycięzcami „Wielkiego Testu o Internecie” w TVP1. Czek na kwotę 30 tysięcy złotych wręczył Andrzej Godlewski, zastępca dyrektora TVP1. Zwycięzcy przekazali wygraną na rzecz Fundacji Dzieci Niczyje.

Alicja Węgorzewska oraz Roman Młodkowski zostali zwycięzcami „Wielkiego Testu o Internecie” w TVP1. Czek na kwotę 30 tysięcy złotych wręczył Andrzej Godlewski, zastępca dyrektora TVP1. Zwycięzcy przekazali wygraną na rzecz Fundacji Dzieci Niczyje.

 
Zwycięzcy testu: Alicja Węgorzewska i Roman Młodkowski (fot. TVP/Jan Bogacz)

„Wielki Test o Internecie” był trzydziestym pierwszym wydaniem testu w TVP1. Program poprowadzili Paulina Chylewska i Maciej Orłoś. W studiu rywalizowali ze sobą m.in.: Maria Rotkiel, Ewa Olejniczak, Mateusz Szymkowiak, Marzena Rogalska, Katarzyna Zielińska, Tomasz Skory, Ada Fijał, Jarosław Kret, Kamil Pawelski - Ekskluzywny Menel, Danuta Dobrzyńska, Otylia Jędrzejczak, Sebastian Cybulski, Jula, Krzysztof Skiba, Olek Klepacz, Jacek Lenartowicz, Marek Molak, Jerzy Engel, Olga Bończyk i Klaudia Halejcio. 

W programie wystąpiła również Sarsa, której przeboje miały rekordowe liczby odsłon w serwisie YouTube. Widzowie Jedynki mogli rozwiązywać test online na stronie Interia.pl lub w aplikacji Wielki Test TVP. Blisko 260 tys. osób łącznie rozwiązywało test online na stronie Interia.pl i na smartfonach korzystając z aplikacji Wielki Test TVP. W Internecie najlepiej rozwiązał test Pan Witold z Gdańska, a najwięcej poprawnych odpowiedzi (ponad 50 proc.) udzielili mieszkańcy województwa podkarpackiego. 

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Państwa w ramach projektu systemowego dla wspierania działań w zakresie budowy elektronicznej administracji o numerze POIG.07.01-00-00-001/08 realizowanego w ramach 7 Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. Partnerem testu była Interia, a patronami medialnymi RMF.FM i „Super Express”.

„Wielki Test o Internecie” obejrzało 1,4 mln widzów (udziały wyniosły 9, 70%).

Centrum Informacji TVP