Portal wyróżnia m.in. uproszczona do minimum, intuicyjna nawigacja. Przejrzysty, nowoczesny layout, opracowany został w oparciu o nową identyfikację graficzną programu „Pytanie na śniadanie”. Wyszukiwarka pozwala użytkownikowi łatwo odnaleźć to, co go interesuje, a kalendarium wydań ułatwia korzystanie z zasobów portalu w tradycyjny sposób. Portal został także zoptymalizowany pod kątem prezentacji wszystkich nowoczesnych form reklamy internetowej.
W portalu znajdą się materiały filmowe tworzone w studiu „Pytania na śniadanie”. Nie zabraknie także felietonów, relacji z ważnych wydarzeń, a także wywiadów przygotowywanych przez mobilne ekipy reporterów porannego magazynu TVP2. Ważnym elementem serwisu będą też ekskluzywne materiały wideo powstające z myślą o nowym portalu.
„Pytanie na śniadanie” cieszy się zainteresowaniem zaangażowanej i wiernej społeczności internautów. Komunikacja z użytkownikami odbywać się będzie również za pomocą nowego formularza kontaktowego, Facebooka (profil „Pytania na śniadanie“ ma ponad 250 tysięcy fanów), Google+, Instagrama.
Serwis jest dostępny pod tym samym, co dotychczas adresem internetowym:
pytanienasniadanie.tvp.pl