Dzięki MOJO możliwy będzie szybki i bezpośredni przekaz z miejsca zdarzenia wprost na antenę. A w połowie stycznia odbędzie się cykl specjalistycznych szkoleń MOJO dla dziennikarzy TVP3.
Obecnie w każdym z 16 oddziałów terenowych rozwijane są redakcje internetowe wydające nowoczesne serwisy www skierowane dla mieszkańców regionów zasilając je zarówno materiałami wideo z anten, jak i informacjami przygotowanymi wyłącznie z myślą o internautach. Dzięki treściom dopasowanym do internetowego kanału konsumpcji, wykorzystaniu angażujących mechanizmów mediów społecznościowych oraz rozwojowi tzw. dziennikarstwa mobilnego, strony internetowe OTV mają stać się wkrótce lokalnymi serwisami informacyjnymi pierwszego wyboru.
Powyższe zmiany są elementem kontynuacji budowy nowoczesnej oraz silnej i bardziej atrakcyjnej Telewizji Regionów zapowiadanej 17 grudnia 2015 r. przez prezesa TVP.
Centrum Informacji