Transmisję ostatniego etapu – jazdy indywidualnej na czas w Krakowie – oglądało średnio prawie 1,1 mln widzów TVP1, przy udziałach na poziomie 13,3 proc. (TVP Sport: 138 tys., 1,7 proc.). Zbliżona liczba kibiców śledziła zmagania kolarzy podczas całego tegorocznego wyścigu. Największym zainteresowaniem cieszył się etap z Nowego Sącza do Zakopanego, relację z tego odcinka obejrzało ponad 1,3 mln widzów, udziały wyniosły 14,7 proc. W TVP Sport najchętniej oglądany był 6. etap wokół Bukowiny Tatrzańskiej: 328 tys., 3,91 proc.
Telewizja Polska towarzyszyła wszystkim etapom 72. Tour de Pologne. Transmisje kibice mogli zobaczyć w TVP1, TVP Sport, na stronie internetowej sport.tvp.pl oraz w aplikacji mobilnej TVP Stream. Codziennie w TVP1 emitowana była kronika wyścigu. Widzowie mogli zobaczyć także relacje z Mini Tour de Pologne, Tour de Pologne amatorów, powtórki etapów w TVP Sport, a również specjalny program poranny „Kulisy Tour de Pologne”. TVP Sport relacjonował także starty z poszczególnych odcinków. Wszystkie informacje o wyścigu oraz transmisje i dodatkowe materiały wideo dostępne były na stronie sport.tvp.pl. Telewizja Polska była także producentem sygnału międzynarodowego z Tour de Pologne.