• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Superbrands dla marek Telewizji Polskiej

12:52, 19.11.2015
Superbrands dla marek Telewizji Polskiej!!! pusty LEAD !!!

Telewizja Polska otrzymała tytuł Business Superbrands 2015/16 jako jedna z najsilniejszych marek korporacji w Polsce w najnowszej edycji projektu Superbrands Polska. Natomiast TVP1 i TVP2 uhonorowano podwójnymi tytułami Superbrands oraz Created in Poland2015/2016, a TVP Historia, TVP INFO, TVP Kultura otrzymały tytuły Created in Poland 2015/2016.

Tytuł Created in Poland otrzymują najsilniejsze polskie marki. Od wielu lat niekwestionowanym liderem w tym badaniu konsumenckim, przeprowadzanym co roku przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia, jest Telewizja Polska S.A. O przyznaniu tytułów decyduje 15 tys. respondentów oraz ekspercka Rada Marek.

Międzynarodowa Organizacja Superbrands powstała w 1994 r. w Wielkiej Brytanii. Działa obecnie w 87 krajach i od ponad dwudziestu lat wyłania i nagradza najsilniejsze marki funkcjonujące na lokalnych rynkach.

Centrum Informacji