Spot, wyprodukowany w Agencji Kreacji Rozrywki i Oprawy, zdobył uznanie jurorów Europejskiej Unii Nadawców w kategorii „najlepsze wykorzystanie muzyki/dźwięku w promocji”.
-
Już sama nominacja była dla nas dużym sukcesem. W tym roku o nagrodę EBU ubiegało się 245 produkcji. W finale konkursu w Tallinie nominowane produkcje były oceniane przez ponad 100 osób, reprezentujących kraje zrzeszone w Eurowizji. To wysokiej klasy specjaliści. To właśnie te osoby wyznaczają światowe trendy w dziedzinie oprawy telewizyjnej, promocji oraz marketingu. Tym bardziej cieszy, że nasza produkcja została przez to gremium tak wysoko oceniona – komentuje sukces Telewizji Polskiej Leszek Ratajczak, zastępca dyrektora ds. oprawy Agencji Kreacji Rozrywki i Oprawy.
Autorem spotu i reżyserem jest Maciej Puczyński, producentem Łukasz Kasprzycki. Muzykę do spotu skomponowali Maciej Puczyński i Filip Kuncewicz. Spot „Bądźmy razem jesienią” był emitowany na wszystkich antenach Telewizji Polskiej oraz w mediach społecznościowych TVP.
-
Oryginalny pomysł, zaangażowany i zgrany Zespół producencki, otwartość na współpracę z młodymi, obiecującymi twórcami to recepta na sukces, który stał się udziałem Telewizji Polskiej – dodaje Leszek Ratajczak.
W finale konkursu EBU w Tallinie, produkcja TVP przegrała nieznacznie z propozycją BBC. W pokonanym polu znalazły się spoty promocyjne telewizji publicznych z Niemiec, Norwegii i ze Szwajcarii.